پنج شنبه, 01 شهریور 1397
کد پست : 1009
بازدید : 988
دیدگاه : بدون
آخرین خبرها

جلسه با فرماندهی انتظامی ، اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سعدآباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، حجت الاسلام رنجبر روحانی مستقر دورودگاه و اسماعیل تقی نژاد ریاست شورای اسلامی دورودگاه جلسه ای را با ریاست جدید اداره آموزش و پرورش سعدآباد برگزار کردند .

در این نشست که حول مباحث آموزشی، فراهم کردن زیر ساخت ها،تجهیز مدارس ومجهز کردن معلمان به علم و شیوه های نوین تدریس برگزار شد طرفین دغدغه ها و نظرات خود را در این حوزه ها مطرح کردند .

در این نشست روحانی مستقر دورودگاه ضمن خوش آمد گویی به رییس جدید اداره آموزش و پرورش سعدآباد ، گفت : ضرورت فعالیت های مدارس در کیفیت برنامه های آن ها است و چنانچه آموزشگاه ها انتظارات اولیا و دانش آموزان را به نحو مطلوب برآورده کنند ، این روند تقویت خواهد شد .

روحانی مستقر دورودگاه افزود : در صورت جلب رضایت بیشتر اولیا و توجه به اصل قانون مداری و رعایت کلیه مقررات آموزشی و تربیتی دولتی شاهد رشد و توسعه این گونه مدارس خواهیم بود .

در این جلسه عبدالنبی امیری رییس جدید آموزش و پرورش بخش سعدآباد نیز ضمن بیان اهمیت برگزاری جلسات با مسئولین،گفت : برگزاری مستمر و منظم این گونه جلسات می تواند موجب افزایش مطلوب تعامل بین مسئولین، مدیران و موسسان شود .

وی افزود : تلاش خواهد شد به منظور نظارت و توجه جدی بر کیفیت بخشی آموزشی از آموزشگاه ها به صورت منظم بازدید شود .

امیری همچنین در خصوص مسائل مربوط به تجهیز شدن مدارس ، مسائل فرهنگی و پرورشی ، رعایت موازین اسلامی توسط دانش آموزان و استفاده از نوشت افزار و وسایل آموزشی کاملا ایرانی در جهت حمایت از کالای ایرانی، مطالبی عنوان کرد.

 

جلسه با سرگرد پاپری فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد در خصوص مشکلات مربوط به فصل برداشت محصولات نخیلات و همچنین جلسه با آقای قیطاس ریاست کمیته امداد امام خمینی (ع) سعدآباد در خصوص مشکلات مددجویان از دیگر نشست هایی این روز بود .

 

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
لطفا کد امنیتی زیر را وارد کنید
امروز : سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 21:29 ب ظ